Emaitzak: 4

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (2)
Se ha de recordar que ámbitos como el desarrollo social, afectivo y motor se vieron de forma extensa en laUnidad Didáctica2 y sería repetitivo hacer mención de nuevo de ellos. Gogoan eduki behar dugu garapen soziala, afektiboa eta motorra luze-zabal ikusi genituela 2.unitate didaktikoan, eta errepikatzea izango litzatekeela berriro aipatzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

(Ejemplo: juego de desarrollo motor durante el baño, juego de desarrollo afectivo durante la alimentación, etc.) (Adibidea: garapen motorreko jolasa bainatu bitartean, garapen afektiboko jolasa elikatu bitartean, etab.).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Zehar-lerroa (2)
este es el primer indicador del desarrollo motor que valora la EDIPL. Horixe da EDIPLk balioztatzen duen garapen motorraren lehen adierazlea.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

en el desarrollo motor autónomo descrito por Pikler, esta postura no se manifiesta. Pikler-ek deskribatutako garapen motor autonomoan, ez da agertzen jarrera hori.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra